Grupa MPT Sp. z o.o. powstała w 1997 roku poprzez połączenie współpracujących ze sobą hurtowni spożywczych z terenu zachodniej Polski. Powołanie Grupy umożliwiło szybki rozwój tworzących ją firm, dzięki czemu dziś swoim zasięgiem obejmujemy ponad 70% powierzchni Polski i jesteśmy jednym z największych dystrybutorów cenionych polskich i zagranicznych marek spożywczych.
Dzięki ścisłemu współdziałaniu w ramach Grupy MPT wypracowaliśmy efektywne formy dystrybucji towarów. Bezpośrednio współpracujemy z producentami żywności będącymi liderami w poszczególnych segmentach rynku. Usprawniając proces zamówień i dostaw, stale podnosimy jakość obsługi i dbamy o zadowolenie Klientów.
Naszym odbiorcom oferujemy:
- szeroką ofertę towarową,
- pomoc w organizacji sprzedaży,
- pełną realizację sprzedaży,
- konkurencyjne ceny i atrakcyjny kredyt kupiecki,
- sprawny i szybki serwis obsługi,
- dostęp do najlepszych marek firm oraz wysoką aktywność promocyjną.
Hurtownie Grupy MPT stale współpracują z ponad 16 000 Klientami.
Flotę transportową stanowi ponad 200 samochodów ciężarowych.
W swojej ofercie posiadamy ponad 10 000 artykułów spożywczych.
Dysponujemy łączną powierzchnią magazynową ponad 86 tys. m2
O sukcesie Grupy MPT od lat decydują ludzie. Dla naszych Klientów pracuje obecnie ponad 1 300 wykwalifikowanych pracowników, których profesjonalizm pozwala nam co roku odnotowywać systematyczny wzrost obrotów i zwiększać tym samym nasz udział w rynku.

Naszą misją jest dostosowanie się do oczekiwań i wymagań Klienta w zakresie asortymentu, obszaru dystrybucji i jakości obsługi. Zadowolenie odbiorców i dostawców wskazuje nam drogę dalszego rozwoju. Dzięki temu możemy wyznaczać kierunek naszych działań na kolejne lata i skutecznie planować powiększanie liczby współpracujących z nami firm.
Elastyczne podejście i nowoczesne rozwiązania
- Komunikacja poprzez: E – hurtownie, Call Center, platformy B2B oraz przedstawicieli handlowych
- Optymalne rozwiązania logistyczne dostosowane do potrzeb klienta – wysoki poziom realizacji zamówień
- Stałe poszerzanie oferty: zaspokajamy większość potrzeb asortymentowych każdego detalisty
- Warunki handlowe dostosowane do lokalnych wymagań
Dopasowujemy ofertę do potrzeb klientów
- Produkty sezonowe i okazjonalne
- Produkty uzupełniające ofertę (znicze, asortyment grillowy itp.)
- Gwarantowana dostępność limitowanych serii produktów
- Produkty regionalne
- Asortyment dopasowany do preferencji lokalnych konsumentów
- Indywidualizacja
- Na życzenie klientów rozszerzamy ofertę asortymentową o wymagane przez klienta produkty
- Zapewniamy serwis i dystrybucję marek detalicznych np. KPH Społem
Chcąc utrzymać na rynku wysoką pozycję, Grupa MPT podejmuje nowe wyzwania. W planach strategicznych przewidziany jest również dalszy terytorialny rozwój Grupy. Nowym członkom wchodzącym w skład spółki proponujemy udział w strukturze, która w przyszłości zdominuje tradycyjny rynek dystrybucyjny.

