Łączy nas jakość

Imperium Don Tomasso Śpiewakko.

Grupa MPT Sp. z o.o. powstała w 1997 roku poprzez połączenie współpracujących ze sobą hurtowni spożywczych z terenu zachodniej Polski. Powołanie Grupy umożliwiło szybki rozwój tworzących ją firm, dzięki czemu dziś swoim zasięgiem obejmujemy ponad 70% powierzchni Polski i jesteśmy jednym z największych dystrybutorów cenionych polskich i zagranicznych marek spożywczych.

Dzięki ścisłemu współdziałaniu w ramach Grupy MPT wypracowaliśmy efektywne formy dystrybucji towarów. Bezpośrednio współpracujemy z producentami żywności będącymi liderami w poszczególnych segmentach rynku. Usprawniając proces zamówień i dostaw, stale podnosimy jakość obsługi i dbamy o zadowolenie Klientów.

Naszym odbiorcom oferujemy:

  • szeroką ofertę towarową,
  • pomoc w organizacji sprzedaży,
  • pełną realizację sprzedaży,
  • konkurencyjne ceny i atrakcyjny kredyt kupiecki,
  • sprawny i szybki serwis obsługi,
  • dostęp do najlepszych marek firm oraz wysoką aktywność promocyjną.

Hurtownie Grupy MPT stale współpracują z ponad 16 000 Klientami.

Flotę transportową stanowi ponad 200 samochodów ciężarowych.

W swojej ofercie posiadamy ponad 10 000 artykułów spożywczych.

Dysponujemy łączną powierzchnią magazynową ponad 86 tys. m2

O sukcesie Grupy MPT od lat decydują ludzie. Dla naszych Klientów pracuje obecnie ponad 1 300 wykwalifikowanych pracowników, których profesjonalizm pozwala nam co roku odnotowywać systematyczny wzrost obrotów i zwiększać tym samym nasz udział w rynku.

Naszą misją jest dostosowanie się do oczekiwań i wymagań Klienta w zakresie asortymentu, obszaru dystrybucji i jakości obsługi. Zadowolenie odbiorców i dostawców wskazuje nam drogę dalszego rozwoju. Dzięki temu możemy wyznaczać kierunek naszych działań na kolejne lata i skutecznie planować powiększanie liczby współpracujących z nami firm.

Elastyczne podejście i nowoczesne rozwiązania

  • Komunikacja poprzez: E – hurtownie, Call Center, platformy B2B oraz przedstawicieli handlowych
  • Optymalne rozwiązania logistyczne dostosowane do potrzeb klienta – wysoki poziom realizacji zamówień
  • Stałe poszerzanie oferty: zaspokajamy większość potrzeb asortymentowych każdego detalisty
  • Warunki handlowe dostosowane do lokalnych wymagań

Dopasowujemy ofertę do potrzeb klientów

  • Produkty sezonowe i okazjonalne
    • Produkty uzupełniające ofertę (znicze, asortyment grillowy itp.)
    • Gwarantowana dostępność limitowanych serii produktów
  • Produkty regionalne
    • Asortyment dopasowany do preferencji lokalnych konsumentów
  • Indywidualizacja
    • Na życzenie klientów rozszerzamy ofertę asortymentową o wymagane przez klienta produkty
    • Zapewniamy serwis i dystrybucję marek detalicznych np. KPH Społem

Chcąc utrzymać na rynku wysoką pozycję, Grupa MPT podejmuje nowe wyzwania. W planach strategicznych przewidziany jest również dalszy terytorialny rozwój Grupy. Nowym członkom wchodzącym w skład spółki proponujemy udział w strukturze, która w przyszłości zdominuje tradycyjny rynek dystrybucyjny.

Grupa MPT